سافت گزین

انتخاب نرم افزار را ساده کرده ایم

 نسل پنجم نرم‌افزار مکاتبات دیدگاهبا حضور کارشناسان شركت چارگون و آموزش به کاربران در مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عملیاتی شد.

به گزارش روابط عمومی چارگون، این مجموعه از سال 1386 با انتخاب نرم‌افزار مکاتبات از حوزه نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری، سرویس‌ ارسال و دریافت فکس و اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه به جمع مشتریان چارگون پیوست. پس از سال‌ها بهره‌برداری از نرم‌افزار مکاتبات 4 دیدگاه، در ادامه همکاری‌های مشترک، ‌نسل پنجم این نرم‌افزار برای ارائه خدمات به کاربران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عرضه شده‌ است.

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با 400 کاربر در ستاد مرکزی و همچنین تعداد فراوانی کاربر از مراکز تابعه خود در استان‌های ایلام، اردبیل، خراسان شمالی، همدان، گلستان، البرز، قم و کردستان از قابلیت‌ها و مزیت‌های نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه برای مکانیزه کردن فرآیندهای اداری، پاسخ‌گویی به مخاطبین و نگهداری از اطلاعات و داده‌های سازمانی بهره‌ می‌برد.
از مهمترین کارکردهای نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی می‌توان به پشتیبانی از عملیات و مستندات مختلف سازمانی شامل نامه‌های اداری، فرم‌های پویا، فکس نامه، پست الکترونیک، پیش‌نویس و تعاملات شخصی و حذف کاغذ از ساختار اداری این مجموعه اشاره کرد.
با ارائه نسل پنجم نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سطح کیفی و کاربری نرم‌افزار مکاتبات در این مجموعه به طرز چشمگیری ارتقا خواهد یافت. نرم‌افزار مکاتبات ۵ مجموعه دیدگاه در کنار امکانات و قابلیت‌های متعدد، زمینه دسترسی آسان مدیران و سایر کارکنان به اطلاعات و انجام روزمره و بررسی و تحلیل فرآیندهای سازمان را فراهم‌ می‌کند. از دیگر دستاوردهای مهم نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه در سازمان‌های مشتری می‌توان مکانیزه شدن فرآیندها و مکتوبات اداری و پاسخ‌گویی سریع به مخاطبین دانست؛ زیرا طراحی یکپارچه و پیوستگی آن با سایر نرم‌افزارهای این مجموعه آن را به ابزاری قوی برای ایجاد تحول در ساختارهای اداری تبدیل کرده است.
قابلیت‌های جدید نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه مانند استفاده هم‌زمان از بخش‌های مختلف منوی اداری (Multi-Window)، عدم نیاز به آپدیت office، وجود امکانات تعاملی و گفت‌و‌گو chat وcollaboration ،Drag and drop افزایش قابلیت‌های کار با کیبورد و امکان ویرایش موجودیت‌های متنی بر میزان کارآمدی و پویایی نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه ۵ در ساختار‌های اداری، افزوده‌اند.

 

پربازدیدترین اخبار سافت گزین