سافت گزین

انتخاب نرم افزار را ساده کرده ایم

نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه برای بهره‌برداری کاربران و ایجاد تحول ساختاری اداری و مکاتباتی در ۵ سازمان مشتری نصب و راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی چارگون، شرکت‌های سابیر بین الملل، جهان ترمز کاشان و شرکت پخش سراسری مشاء طب در نخستین انتخاب خود از مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، سیستم مکاتبات ۵ و سرویس‌های فکس، ایمیل، link و ECE را برای بهره‌برداری انتخاب کرده‌اند.
شرکت پرسال و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان نیز علاوه بر عملیاتی‌سازی نرم‌افزار مکاتبات ۵ و سرویس‌های فکس، ایمیل، link وECE، اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه را برای نصب و بهره‌برداری انتخاب کرده‌اند تا بتوانند از مزیت‌های این نرم‌افزار در ایجاد پویایی ساختار اداری مجموعه خود بهره‌ ببرند.
این اپلیکیشن با هدف دسترسی آسان مدیران به کارتابل‌های روزانه‌شان عملیاتی شده تا مدیران بتوانند بر روی موبایل خود برخی از امکانات نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه بهره‌مند شوند.
قابلیت‌هایی مانند مشاهده و ارجاع نامه‌ها، پیش‌نویس‌ها و تبدیل آنها به نامه در اپلیکیشن مکاتبات دیدگاه همراه لزوم حضور مدیران در سازمان‌های مشتری را از بین می‌برد و امکان انجام امور را برای آنها فراهم می‌کند.
بنابراین گزارش، اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز به تبعیت از وزارت ورزش و جوانان و سایر ادارات کل سراسر کشور، نرم‌افزار مکاتبات۴ دیدگاه و سرویس سینک سرور را برای بهره‌برداری ۱۵۰ کاربر برگزیده است.
نرم‌افزار مکاتبات در راهکار اتوماسیون اداری دیدگاه، گردش مکانیزه نامه‌ها و مکاتبات سازمانی را در کلیه سطوح تحت پوشش قرار می‌دهد. این نرم‌افزار با آسان کردن فرآیند دسترسی و نگهداشت مکتوبات اداری و حذف کامل کاغذ در ساختارها، بیشترین ظرفیت بهره‌وری را در اختیار مدیران سازمان‌های بهره‌بردار قرار می‌دهد.
از ویژگی‌های منحصر به فرد نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه در سازمان‌های مشتری می‌توان به پیگیری نامه‌ها و آرشیو و مدیریت اسناد، استفاده از بخش‌های مختلف منوی اداری (Multi-Window)، بازکردن چندین پنجره به صورت همزمان، عدم نیاز به آپدیت office، فضای تعامل و گفت‌و‌گوی کاربران با یکدیگر و….اشاره کرد.
پوشش همه‌جانبه نیازهای کاربران در حوزه‌های کارکردی و مفاهیم نوین اتوماسیون اداری از سوی مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه به توسعه ضریب نفوذ این نرم‌افزارها در سازمان‌های مشتری و انواع کسب و کارهای ایرانی منجر شده است.

 

پربازدیدترین اخبار سافت گزین