سافت گزین

انتخاب نرم افزار را ساده کرده ایم

در سال‌های اخیر، فرآیندهای همه سازمان‌ها و شرکت‌ها در ابعاد مختلف دستخوش تغییر شده‌اند. از سوی دیگر کسب‌وکارهای جدید و آنلاین با خدمات متنوع شکل زندگی روزمره را متحول کرده‌اند و انتظارات و نیازهای مشتریان را تغییر داده‌اند،‌ انتظاراتی که برای رقابت در بازار باید هر چه بهتر برای پاسخگویی مناسب به آنها تلاش کرد.

امروزه ماهیت تحولات دیجیتال، کل کسب‌وکار را تحت تاثیر قرار داده است و همراهی مناسب با این تحول تغییر در کل فرآیندهای سازمانی را طلب می‌کند. مدیریت فرآیند کسب و کار، یک رویکرد مدیریتی نوین به منظور همسوسازی کلیه فعالیت‌های سازمان و در جهت جلب هر چه بیشتر رضایت مشتری است که با استفاده از فناوری و ابزارهای نوین اطلاعاتی میسر می‌شود. یک فرآیند کسب و کار شامل شبکه به هم پیوسته‌ای از فعالیت‌ها، با ارزش افزوده است که به منظور رسیدن به یک هدف واحد سازمانی، توسط مجریان مرتبط اجرا می‌شوند لذا هدف این نوع مدیریت، بهبود مستمر فعالیت‌های سازمان است.

سازمان‌ها و کسب‌وکارها، مسیرهای ارتباطی زیادی با مشتریانشان دارند و بهبود این مسیرهای ارتباطی معمولا پیچیده است و کسب و کارها را کُند می‌کند. این اقدامات اغلب بسیار پیچیده، گران و پُرهزینه هستند.

امکانات BPMS دیدگاه با بهینه کردن و تسریع فرآیندها، عملی کردن تمام این تغییرات را ممکن می‌کند و با همسو کردن همکاری واحد‌های بهبود روش‌ها و فناوری اطلاعات راندمان و انعطاف در روابط بین نیروهای درگیر در طرح‌های سازمانی را افزایش می‌دهد.

BPMS راه‌حل‌هایی برای بهبود همکاری کارکنان با یکدیگر و با مشتریان، ایجاد می‌کند. ایجاد ارتباط مناسب و تسهیل این فرآیندها در همه سطوح کسب‌وکار موجب آگاهی همه افراد از چرخه‌های کاری شده و کارایی سازمان را افزایش می‌دهد. با سیستم BPMS دیدگاه بخش‌های مختلف کسب و کار ساده و هیجان‌انگیز خواهد شد و حجم عظیمی از داده‌ها و اطلاعات سازمان بهینه‌تر مدیریت خواهند شد.

نرم‌افزار BPMS دیدگاه یک پلتفرم دیجیتالی موثر برای اجرا و مدیریت سریع فرآیندهای کسب و کار در تجارت امروزی است. ابزاری پویا که بدون وابستگی به نرم‌افزارهای تخصصی مدیریت سازمانی می‌تواند نیازمندی‌های‌ گوناگون را رفع کند.

با BPMS دیدگاه ایده‌هایی آغاز می‌شوند که تمرکز آن‌‌ها بر روی همکاری و رسیدن به راه‌حل‌هایی است که موجب ایجاد تغییرات فوق‌العاده در فرآیندهای اجرایی سازمان می‌شوند. تحول دیجیتال کار ساده‌ای نیست؛ اما مدیریت فرآیندها این تغییرات مهم را برای کسب‌وکارها ممکن خواهند کرد و نوآوری و کارآمدی را به سهولت در دسترس مدیران قرار خواهند داد.

مدیریت فرآیند کسب و کار، یک رویکرد مدیریتی نوین به منظور همسوسازی کلیه فعالیت‌های سازمان و در جهت جلب هر چه بیشتر رضایت مشتری است که با استفاده از فناوری و ابزارهای نوین اطلاعاتی میسر می‌شود. یک فرآیند کسب و کار شامل شبکه به هم پیوسته‌ای از فعالیت‌ها، با ارزش افزوده است که به منظور رسیدن به یک هدف واحد سازمانی، توسط مجریان مرتبط اجرا می‌شوند لذا هدف این نوع مدیریت، بهبود مستمر فعالیت‌های سازمان است.

سیستم‌های مدیریت فرآیند کسب‌وکار مجموعه نرم‌افزاری «دیدگاه»، شامل ابزارهای متعددی به منظور طراحی و مدیریت گردش فرم‌های سازمانی است. همچنین با در اختیار قرار دادن گزارش‌های متعدد ابزاری مطمئن جهت نظارت بر اجرای فرآیند و تصمیم‌سازی تغییرات مورد نیاز به منظور بهینه‌کردن فرآیندهای کاری سازمان محسوب می‌شود.

 

پربازدیدترین مقالات سافت گزین