سافت گزین

انتخاب نرم افزار را ساده کرده ایم

امکانات نرم‌افزار پرسنلی دیدگاه در حوزه‌های عملکردی، محاسباتی و کنترلی، توسعه قابل توجهی یافته‌ و به هوشمندسازی فرآیندهای سازمانی منجر شده‌اند.

 تشکیل پرونده پرسنلی را شاید بتوان از گام‌های اولیه در واحد کارگزینی دانست که زمینه‌ساز شکل‌گیری سایر فرآیندهای جاری حوزه پرسنلی سازمان‌هاست و در نهایت به محاسبه حقوق و دستمزد آنها منجر می‌شود.

این نرم‌افزار به همراه نرم‌افزار تشکیلات سازمانی از سیستم‌های پایه‌ای سیستم جامع مدیریت منابع انسانی دیدگاه شمرده می‌شود که برخلاف بسیاری از سیستم‌های مشابه، عملکردی فراتر از مفهوم کارگزینی الکترونیک را ارائه می‌دهد. نرم‌افزار پرسنلی دیدگاه بستری برای چرخه بزرگ منابع انسانی از جذب تا خاتمه همکاری و بازنشستگی فراهم می‌کند و کلیه سیستم‌های حوزه منابع انسانی و نرم‌افزارهای مالی دیدگاه چه مستقیم و چه با واسطه، اطلاعات پرسنلی کارکنان سازمان را از این سیستم دریافت می‌کنند.
بهبودهای صورت ‌گرفته بر روی نرم‌افزار پرسنلی دیدگاه همزمان با توسعه تعداد زیادی فیچر کاربردی به نرم‌افزار تشکیلات سازمانی، ارزش افزوده بیشتری را به سازمان‌ها اعطا می‌کنند. خروجی نهایی بهبودهای صورت گرفته در این دو سیستم‌ علاوه بر افزایش کارایی به یکپارچگی بیشتر و هوشمندسازی فرآیندهای هر دو حوزه، منجر شده است.

هوشمندسازی
هوشمندسازی کنترل شرایط احراز هویت یعنی جایی که به تحلیل مشاغل در واحدهای مختلف سازمان مانند واحدهای کارگزینی، اداری، مدیریت منابع انسانی و … می‌رسیم، مهمترین دستاورد شرکت چارگون در حوزه پرسنلی است. کاربران این سیستم می‌توانند در ۴ حوزه به طور برجسته و قابل توجهی تغییرات متعددی را مشاهده کنند:

  • هوشمندسازی فرآیندهای متنوعی مانند تاثیر بر ارتقای شاغل، محاسبات اتوماتیک،‌ هدایت کاربر، کنترل تطابق شاغل، شرایط احراز و طبقه‌بندی رسته، ‌گروه و ‌پایه.
    • انجام مکانیزه محاسبات رتبه، پایه، طبقه‌بندی مشاغل
    • اعلام و ارسال اتوماتیک یادآوری‌ها به کاربران در سررسید تاریخی تعیین شده.
    • تاثیرگذاری مستقیم در تسهیل فرآیندهای محاسباتی، کنترلی و تعاریف شغلی‌.

 

محاسبات مکانیزه
کارایی سیستم همواره یکی از اولویت‌‌های شرکت چارگون در مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه‌ است تا بتواند همواره آن را مطابق با نیاز کاربران بهینه‌سازی کند.
وقتی صحبت از یک سیستم اطلاعاتی مثل منابع انسانی و محاسبات آن می‌شود باید به کارایی نرم‌افزار توجه داشت زیرا در فرآیندهای محاسباتی با حجم زیادی از اطلاعات مواجه‌اید که محاسبه تعداد زیادی از فیلدهای اطلاعاتی که بتوانند در نهایت یک حکم را صادر کنند، عدد قابل توجهی را در برمی‌گیرد. بهبودهای صورت گرفته شده در پرفورمنس و سرعت صدور احکام نرم‌افزار پرسنلی دیدگاه، ارزش افزوده بسیاری را در عملکرد کاربران ایجاد می‌کند.
اعمال تغییرات موثر بر روی منوی آیتم‌های حکمی و پویایی بیشتر سیستم به افزایش سرعت محاسبات منجر شده است؛ به طوریکه در یک سازمان نمونه آماری،‌ صدور حدود ۱۰۰۰حکم بعد از تغییرات اعمال‌شده با ۵/۳ برابر افزایش سرعت نسبت به قبل تغییرات، صورت گرفته است.
افزایش سرعت اجرای نرم‌افزار که به عنوان یک استراتژی همیگشی در شرکت چارگون تعریف شده با توجه به شروع سال نو و آغاز صدور احکام جدید قطعا برای سازمان‌های بهر‌ه‌بردار دیدگاه، خبری خوب و خوشایند است.

بهینه‌سازی ماژول پرونده پرسنلی:
بر اساس پروژه‌های کاربر پژوهی‌ها و نیازسنجی‌های کاربران، تغییرات مثبتی در ظاهر کاربری منوی پرونده پرسنلی دیدگاه صورت گرفته است. با گروه‌بندی فیلدهای اطلاعاتی در منوی سمت راست پرونده پرسنلی، کاربر کارگزینی که در طول روز بارها برای ویرایش و به روز کردن اطلاعات به این پرونده مراجعه می‌کند، می‌تواند به راحتی و بدون نیاز به باز کردن صفحه کامل پرونده پرسنلی به فیلدهای مختلف، دسترسی پیدا کند.

 

وب سرویس اطلاعات هویتی
در سیستم پرسنلی دیدگاه امکانی فراهم شده تا بتوان از طریق وب سرویس اطلاعات هویتی و ارتباط با سیستم ثبت احوال، قبل از تشکیل پرونده پرسنل نیروهای در حال استخدام، فرآیند احراز هویت آنها را به راحتی انجام داد. این امر قطعا به کاهش خطای کاربری و تسهیل ایجاد یک پرونده پرسنلی کامل کمک می‌کند.

 

پربازدیدترین مقالات سافت گزین