سافت گزین

انتخاب نرم افزار را ساده کرده ایم

تغییر نسل اتوماسیون اداری دیدگاه ، مزایای زیادی برای کاربران در لایه تکنولوژی و نیز تجربه کاربری ایجاد کرده و همین‌ مزیت‌ها دلیل استقبال مشتریان از تغییر دیدگاه ۴ به دیدگاه ۵ شده است.

تغییر نسل مجموعه نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری دیدگاه‌، اقدامی بزرگ و تحول‌آفرین است که امروز با وجود تغییر در معماری دیدگاه بدون ایجاد کوچکترین اختلال در سازمان‌های مشتری با موفقیت به بارنشسته است.

در این تغییر نسل، نرم افزار مکاتبات دیدگاه که از قدیمی‌ترین نرم‌افزارهای چارگون و دارای پویایی و پیچیدگی منحصر به فردی است، دستخوش تحولات فراوان وموثرتری شد که در ادامه به این تحولات خواهیم پرداخت:
در جریان تغییر نسل نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری دیدگاه ، فرآیندهای علمی و مهندسی شده را شاهد بودیم که اگر هریک از این فرآیندهای مهندسی شده و دقیق انجام نمی‌شد، سازمان‌های مشتری با ریسک‌های زیادی همراه می‌شدند.

انجام فرآیند تست همزمان با توسعه دیدگاه ۵

هم‌زمان با تغییر معماری دیدگاه، تیم تست محصول دریافت‌ها و پیش‌بینی‌های خود را به تیم تولید انتقال می‌داد تا ایرادات برطرف شود و بیش از ۵هزار آزمایه (Test case) تنها بر روی پیشخوان نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه تعریف واجرا شد.

قابلیت multi–platform و  multi-browser

رابط کاربری دیدگاه ۵، با استفاده از pattern های توسعه جدید، فریم‌ورک سمت کاربر خود را به صورت شی‌گراء توسعه داد و با استفاده از فناوری‌های جدید نظیر web socket،‌ همگام‌سازی پایانه‌های ارتباط زنده و دو طرفه سمت خدمات‌دهنده-گیرنده را محقق ساخت.در نتیجه هم‌اکنون دیدگاه ۵ بر پایه استانداردهای جدید وب همانند HTML5 و CSS3 توسعه یافته و طیف وسیعی از مرورگرها را پشتیبانی می‌کند.

اتوماسیون اداری دیدگاه ۵

  • قابلیت استفاده همزمان از دیدگاه ۵ و ۴ در طول فرآیند تغییر نسل

در دیدگاه ۵ ، قابلیت استفاده همزمان از بخش‌های مختلف منوی اداری و کار با چند فرم از نرم‌افزارهای گوناگون وجود دارد و از جدیدترین تکنولوژی‌ها در آن بهره گرفته شده است. همچنین تغییرات به نحوی طراحی شدند که کاربران سازمان مشتری بتوانند از دیدگاه ۴ و ۵ بطور هم‌زمان استفاده کنند.

  • قابلیت Timeline

ایجاد Timeline در مجموعه زیرساخت تعاملی Collaboration  قابلیتی جدید است که رخدادهای مختلف یک سازمان را به ترتیب زمانی نشان می دهد؛ مثلا اگر یک پروژه، یک پرونده و سه جلسه توسط کاربر پیگیری می‌شود ، امکان دیدن کل رویدادها و اتفاقات مربوط به آن در یک نمای متمرکز وجود دارد.

افزون بر این، وجود داشبوردهای مدیریتی در دیدگاه ۵ بهترین ابزارکنترل عملکرد سازمان‌ها از سوی مدیران است و می‌شود از طریق آنها گزارشات مدونی تهیه کرد.
همچنین امکان ویرایش موجودیت‌ها به شکل Inline فراهم شده است. در واقع یک موجودیت، فرم ویرایش جداگانه‌ای نخواهد داشت و در عمل نیز امکان مشاهده ویرایش فراهم است. این ویژگی باعث می‌شود سرعت عملکرد کاربر بیشتر و کارایی آسان‌تر شود.

پربازدیدترین مقالات سافت گزین